17 dec :D

Hej hej alla där ute!
Ja vet att jag inte har skrivit så mycket men de händer inte så jättemycke i mitt liv. Men aja.. En vecka till jul nu asså jag längarat :O.. Men en undersökning här då. Vad vill du helst ha som julklapp.. Försöker hitta den mest nskade julklappen iår.. Aja de var allt från mig. Juste glömde nämna att de var min och natalies sju månaders dag igår. den var helt underbar :O först så skulle vi te stan och köpa skor.. Jag hittade ett par skor och hon hittade två par. Sedan så gick vi till Burger King och käkade.. De var kul de med :D sen så fick vi såklart stå i typ åtta minus och frysa ihjäl. men de var såklart värt de. Sen var de hem ljuva hem. Tack gumman för en underbar 16.Dec. Natalie jag älskar dig.



Tills vidare hejdå/Oskar Pehrsson

Kommentarer
Postat av: Dinflickvän :*

Älskling, jag älskar dej också! <3 (L)

2009-12-17 @ 14:59:48
URL: http://natalieinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0