hej hej

Hej alla där ute :D
Idag så är de 18 dec som du säkert vet :D Idag så hade vi jullovsavslutning i skolan. de var kul :D först så skulle vi lyssna på kören när dom sjung några låtar. min natalie sjöng helt underbart :D Sedan så var de juldans de var ju sädär kul.. haft de 3 gg nu :S. Efter de så var de gröt i bamba xD ja och nejstgaard i kavaj helt pimp asså :D Ah sedan så gick vi till klassrummet och drack julmust och åt pepparkakor :D de va gott :P men pepparkakorna smakade som avfall eller nått xD. Haha! våran julmust tog inte slut så jag fick halva flaskan. xD de var skit gott. Den är slut just nu :'(. Men efter skolan så gick jag och natta hemmåt. sedan så skulle hon gå till sin kompis. Shit vad jag saknade henne men nu har hon kommit till mig. äntligen. Jag älskar dig natalie.




Tills vidare/Oskar Pehrsson


Kommentarer
Postat av: Dinflick

Aw, jag älskar dig med<3 Men jag sjunger inte helt underbart >.< <33

2009-12-18 @ 19:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0